Mun huone + etsin uusia ystäviä

by - huhtikuuta 04, 2020

Moi :)

Mitäs kuuluu ?
Itelle ei kauheen hyvää mut kai iha jees täs menee :)

Aattelin näyttää teille mun huoneen. Asun siis Tampereella sellaisessa Kuntouttavassa asumisyksikössä jossa on hoitajia 24/7, eli aamuin illoin sekä yöllä.

Oon asunut täällä lokaluun alusta lähtien ja haluisin jo muuttaa pois koska tää ei vaan ole mun paikka.

Mun huoneen ovi :)

Käytävä sisään


Vessa jossa liukuovi

Sisältä

Meikki- ja datauspöytä


Tän näköisenä tnää :)

Paita: New Yorker
Collagehousut: ?
Villasukat: äidin tekemät


Ton näköistä täällä :) Tää mun huone on ihan siisti, miellyttävä ja viihtyisä.
Mitäs tykkäsitte ? Onks kivannäköistä ?


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Etsin muuten uusia ystäviä :)

Kirjoitin tuon Kaverihaku.net -sivustolle ja toivonkin että joku ottais yhteyttä koska oon nyt ollut aika yksinäinen ):

Voin avata asiaa sen verran että "kaverit" on hylänneet mut, eivätkä pyydä enää mukaan mihinkään tai edes juttele mulle. Syytä en tiedä ja tässä se onki outoa kun en ole mielestäni tehnyt tai sanonut mitään sellaista minkä takia oisin menettänyt ystäviä 😞


On mulla viälä muutama hyvä ystävä olemassa mutta haluisin tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita joiden kanssa voisin shoppailla, käydä baareissa, pitää tyttöjen iltoja yms. 
Mulla on ikävä mun vanhoja kavereita koska he olivat mulle todella tärkeitä ja mä luulin että mäkin olin heille mutta nähtävästi en sitten ollutkaan mikä on surullista 😢


Oon itkenyt asiaa että en ole tärkeä kellekään (Tiedän kuitenkin että olen muutamalle tärkeä) ja että muhun ei kuulemma voi luottaa ja olen epärehellinen. Mä yritän parhaani mukaan olla ihana ystävä ja Teemulle paras mahdollinen tyttöystävä mutta joskus tuntuu ettei mikään riitä ihmisille 😭

Anteeksi avautuminen mutta mua ahdistaa ja itkettää tää juttu.


Sinä joka luet tätä, tulisko susta mun uus ihana ystävä ? 💗
Mulle voi laittaa spostia, tulla juttelee snäpissä, ig tai kikissä.

Sposti: ibi-chan@hotmail.com
Snäp: eskinaa
Ig: Muumipappa93
Kik: muumipappa93


Kiitos kun jaksoit lukea avautumiseni ja toivottavasti pidit mun huoneesta :) 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥