Uusi järjestys huoneessani sekä muutama sisustus juttu

by - heinäkuuta 20, 2020

Moii 😊
Mitenkäs teillä on viikko alkanut ? Itsellä hyvin 😊

Noh mutta, aattelin esitellä teille mun huoneessa olevan uuden järjestyksen ja muutamat kivat sisustus jutut :)

Minun ihanat uudet muumiaiheiset sisustus taulut 😇



Nyt mun huone näyttää tältä ovensuusta katsottuna

Ostin tämmöisen ison tv hyllykön 😊 Tämä hyllykkö oli Facebook kirpputorilta hintaan 20€

Laitoin vielä tuon pienen pöydänkin tuollai kivasti toho kulmaan :)

Tämmönen huone mulla on nyt sitten on, musta aika kotoisa ja kiva 😊

Hommaan vielä noihin hyllyköihin jotain kivoja figuureja esim tai jotain muuta vastaavaa :)


Mut joo, huomenna 21.7.2020 ois mun ja poikaystävän puol vuotispäivä 😍
Mennään huomenna mun töiden jälkeen syömään 😍😊

Kivaa uutta viikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥