Mun Synttäripäivä 12.08

by - elokuuta 12, 2020

 Moikka :)

Tiättekö, miulla oli tnää 12.8. synttärit 😊

Vietettiin poikaystävän kanssa todella kiva synttäripäivä :)



Tämän näköisenä olin liikkeellä

Paita: Kirpputori
Housut: Gina Tricot
Kengät: Kirpputori
Laukku: Michael Kors


Aamupäivällä käytiin yhdessä syömässä Pispalan Pulterissa :)
Teemu otti lehtipihvin ja mie otin leike pulterin tapaan sienikastikkeella 😋
Ihan älyttömän isot annokset ja täyttävät sekä todella hyvää oli 😋 Suosittelen paikkaa todella lämpimästi, että kannattaa mennä ehdottomasti ! 😊

Sit meillä kotona oli kakkukahvit 😋

Kakkukahvien jälkeen lähdettiin Megazoneen :)

Takki: Facebook kirpputori
Toppi: Kirpputori
Housut: Gina Tricot
Laukku: Michael Kors
Kengät: Guess

Teemu voitti mut ylivoimasti 😂

Pelin jälkeen lähdettiin Teemun luo kahville :)

Syötiin porkkanakakkua ja juotiin kahvit :)

Käytiin myös UFF kirpparilla ja sieltä löysin kivoi juttui taas :D
UFF 5,50€

UFF 6,00€


UFF 6,50€

Ai niin sainhan mie muutamia lahjojakin :D
Isältä tuli 200€ tilille

Himassa antoivat mulle deodorantin, vartalorasvan ja hiusmaskin 😊 Kiitos !


Teemu rakas antoi mulle suklaata, korttipelin, kahvimukin ja jalkahoitoon lahjakortin 😍😍💗
Voi kiitos rakas, ihanat lahjat 😍💗


Kiitos vielä kaikille jotka muistivat mun synttäreitä 😊😍

Kivaa loppuviikkoa kaikille 😊💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥