Meikkipöydän siivoaminen

by - syyskuuta 25, 2020

 Moikka :)


Mä siivosin tänään mun meikkipöydän 😄 oikeesti en oo varmaa hetkee tehny tommosta ns. "suursiivousta" meikkilaatikolle 😅

Nyt oli kuitenkin sen aika ja aikaahan siinä meni mut nyt oon tyytyväinen kun sain sen tehtyä ja näyttää nyt paljon paremmalta 😊



Otin sen laatikon pois kun oli ihan pölyinen ja klähmäinen hyi 😫



Keräsin kaikki meikit mun sängylle 😄


Tämän laatikon laitoin pesuun kun oli nii klähmäinen ja likainen

Sit pesin laatikon ja nyt se on puhdas 😊

Nyt pöytä näyttää siistimmältä 😊


Laitoin korin samaan paikkaan kun oli viimeksi ja sinne tuli siveltimiä ja mun kaikki Primerit ja Kosteusvoiteet :D

Ja sitten tietokoneen vasemmalle puolelle laitoin kas korin johon kokosin mun kaikki Meikkivoiteet ja Setting Sprayt

Nyt on laatikossa sitten kaikki meikit nätisti 😊


Sellanen uudistettu meikkipöytä :)
Tein tästä uudistetun version videolle mutta mun läppärillä oleva videonmuokkausohjelmassa on jotai häikkää D: Nii kattellaa koska se sitten tulisi pihalle youtubee :D

Mut mä aattelin viettää rauhaisan viikonlopun, mites te ?

Kivaa perjantaita ja viikonloppua 😊💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥