Viikonloppu 2.-4.10.2020

by - lokakuuta 04, 2020

 Moikka :)

Mitäs ootte puuhailleet viikonloppuna ? Mie olin poikaystävän luona ja näin kavereita 😊

Viikonloppu alkoi hyvin, syötiin hesemättöä ja jälkkäriks oli sipsejä ja vähän alkoholia
Katteltiin Salkkareita ja Skins -jaksoja viikonloppuna :)
Muuta ei sit perjantaina tehtykään muutakun oltiin kahestaan ja nautittin toistemme seurasta 😍




Lauantaina syötiin sushia 😋

Myöhemmin illalla mä näin kavereita 😊
Kavereiden kas otettiin vähä kuppia ja juteltiin ja kuunneltiin musiikkia ym kivaa :)

Tän näköisenä olin liikenteessä 😄


Tänään sunnuntaina nukuttiin Teemun kanssa pitkään ja chillattiin sekä juotiin kahvia 😃

Mut sellanen kiva viikonloppua mulla oli ! Oli ihana nähdä kavereita ja muutenki mun rakasta 💗

Toivottavasti tekin vietitte kivan ja rentouttavan viikonlopun 😊

Mie palaan huomenna takaisin kouluun sairasloman jälkeen, vähä jänskättää että mitä siellä on tapahtunut sillä välin kun oon ollut poissa :D

Mutta kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa 😊💗

You May Also Like

2 comments

  1. Miten uskallat ottaa alkoholia vaikka sulla menee leponex? Ymmärsin että "otetaan kuppia"tarkoittaa alkoholia. :D mullaki menee leponex ja en uskalla juua kun puol lasia viiniä.. mut tää oli kiva postaus:)

    VastaaPoista
  2. Joo en mä hirveesti juokaan kun ehkä muutaman just ton leponexin takia :)

    VastaaPoista

Kiitos Kommentistasi ♥