Hiustenvärjäys

by - marraskuuta 13, 2020

 Moikka :)

Värjäsin taas hiukset 😅

Tällä värillä värjäsin 😊
Loreal Paris Preference sävyssä 4 Tahiti Natural Brown


Lähtönä tämän väriset hiukset 😄

Ja sit eikun väri päähän ! Annoin värin olla päässä n. 30min :)


Lopputulos on tämmöinen 😊

Hiukan tummemmaks hiukset kyllä muuttui ja se olikin tarkoitus että saisin tummemmat hiukset 😇

Mä aloin värjäämään hiuksia 13v ja silloin värjäsin kuparinpunaiseksi hiukset 😃
Oikeestaan en tiedä mikä mun oma hiustenväri on koska värjään niin usein 😄😂

Koskas te ootte värjäillyt hiuksia ? Vai ootteko ees koskaan ? :)

Mutta, olen tyytyväinen hiuksiini 😊

Kivaa viikonloppua 💗

You May Also Like

7 comments

  1. Kaunis väri<3 Mä en enää pysty värjäämään hiuksia kemiallisilla väreillä kun olen allerginen niille. Värjäsin viimeisen kerran 6 vuotta sitten mustaksi ja oli aivan järkyttävä kihelmöinti päänahassa monta päivää ja niskassa kauhean kipeä ihottuma. Siis tuo toistui useamman kerran aina värjäyksen jälkeen. Sitten päätin että tämä oli tässä. Mulla on luonnostaan ruskeat hiukset ja aavistus punapigmenttiä joten sen puoleen ei olisi edes pakottava tarve värjätä. Mutta toisinaan laitan luonnon hennaa jolla saan syvennettyä punaista väriä. Mä aloitin ylä-asteella hiusten värjäyksen mutta oikeastaan vasta aikuisena värjäsin ihan eniten. Tämä sun blogi on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Aa no voi harmi että olet allerginen /:

      Joo mä muistan ku yks mun kaveri värjäs kas hiuksia ja sai allergisen reaktion mutta hän oli niin idiootti että jatkoi hiusten värjäämistä vaikka hänellä oli allerginen reaktio, lopulta hän itki suihkun lattialla ja mie jouduin pesemään hänen hiukset kun häntä sattui niin paljon se väri ):

      En tiedä onko hän enää värjäillyt hiuksia D: kun en ole ollut yhteydessä hetkeen tietyistä syistä.

      Mutta voi että, kiitos paljon <3

      Poista
    2. Kuulostaa hurjalta tuo tapahtuma.Juu näinhän se on että ystäviä tulee ja menee. Tosi ystäviä on lopulta harvassa. Mulla katkesi joitakin vuosia sitten yli 20 vuoden ystävyys..syytä en tiedä vielä tänäkään päivänä. Olen vähän katkera vieläkin kun mielestäni en ole tehnyt mitään sellaista miksi ystävyys piti irtisanoa.

      Poista
    3. Olihan se aika hurja..
      Niin on, onneksi mulla on muutama <3

      Joo toi on myös tuttua mulle, mun muutamat ystävät katkaisivat välit mun entisen poikaystävän ja osastolle joutumisen takia, musta noi kummatkaan ei ollu reilua niiltä mutta en ole enää heidän kanssaan väleissä just noiden tapahtumien myötä ja itsekin mietin että mitä oon tehnyt väärin ettei haluta olla enää väleissä/kavereita /:

      Poista
  2. Mä en ees muista milloin viimeksi oon värjännyt hiuksia. :D ehkä joku pari vuotta sitten.
    Mut sun hiuksista tuli tosi kivat, soppii hyvin.:)

    VastaaPoista
  3. Kauniin väriset hiukset! Sopii sinulle todella hyvin. Minullakin olisi lähiaikoina tarkoituksena värjätä omat hiukseni. Voi tokin olla, että hiusten värjäys hoituu kampaajalla. Olen kerran yrittänyt värjätä itse, ja siitä tuli epätasainen. Tahtoisin siltä välttyä tällä kertaa. https://www.porinhiusklinikka.fi/

    VastaaPoista

Kiitos Kommentistasi ♥