Kuukauden suosikit, lokakuu 2020

by - marraskuuta 02, 2020

 Heippa :)

Mä näytän teille nyt mun lokakuun suosikit, mitkä meikit siis on mun suosikkeja lokakuussa 😊

Tässä kasa mun suosikeista, näköjään kuvaan eksynyt mun uus selfietikku 😅


Aloitetaan kosteusvoiteista :)

Eli tässä on kaksi lempparia;
Hohde Hento 24H Kosteusvoide
Madara Night Cream

Sit Primerit;

Revolution Mattify
Lumene Nordic Chic CC Primer

Meikkivoide suosikki;
Revolution Conceal & Define sävyssä F2

Concealer:
MAYBELLINE FIT ME sävyssä 08

Puuteri:
TONY MOLY Puuteri sävyssä 01

Kulmaväri:
Pre.tty Puuterinen kulmaväri

Luomivärinpohjustaja:
UD Eyeshadow Primer

Ripsiväri:
Lavera Volume Mascara Black

Luomiväripaletti:
essence WITCH SIDE Luomiväripaletti

Rajauskyniä:
H&M Soft Kajal Eye Pencil
bang beauty Black

Poskipunat:
Lavera Poskipuna sävyssä Plum Blossom 02 
bellapierre cosmetics sävyssä Amaretto

Highlighter:
essence CHOOSE YOUR GLOW Highlighter Palette

Setting Spray:
Kandi Cosmetics Setting Spray

Huulipunat:
Steve Laurant Lip Oil sävyssä Orchid

MIA Milano Make UP sävyssä Dress Me
Sleek MakeUp sävyssä Bittersweet

Tässä vielä video suosikeista 😊

Sellaset mun lokakuun suosikit 2020 😊

Onko teillä samoja suosikkeja ? Vai oliko nää ihan uusia ? Kertokaa toki :)

Mut kivaa maanantaita ja alkavaa viikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥