Banaani-Appelsiinikakku

by - maaliskuuta 30, 2021

 Moikka :)

Leivoin yhdessä ystäväni kanssa tänään ihan huvin vuoksi kakkua 😋 Tää on ihan mun omasta päästä keksitty, sovelsin vähän ohjetta ja tuli tosiaan yllättävän hyvää 😄

Annoin nimeksi Banaani-Appelsiinikakku 😋

Tarvitset:

- Valmiskakkupohjan

- 4 banaania

- 1dl Appelsiinimehua

- 1 rs (180g) Valio vaniljatuorejuustoa

- 3/4 dl Sokeria

- 1 pkt Dominokeksejä

- 1tlk (2dl) Vispikermaa

- Strösseleitä


Ensiksi pilko banaanit

Lisää banaanien sekaan sokeria

Ja sekoita banaanit ja sokeri yhteen niin että seoksesta tulee pehmeää sekä lisää vielä joukkoon tuorejuusto ja sekoita 

Ota kakkupohjat irti

Kostuta kakkua kerroksittain appelsiinumehulla

Kun yksi kerros on kostutettu niin kaada päälle banaani-tuorejuustosekoitus ja tasoita

Tee näin kerros kerrokselta

Vatkaa vispikerma kermavaahdoksi

Vatkaamisen jälkeen tasoita kermavaahdolla koko kakku ja ripottele pinnalle strösseleitä

Lopuksi koristele kakku dominokekseillä 😋

Nomnom oikeesti tuli todella hyvää 😋
Parasta vaikka ite sanonki :D

Mä todella harvoin leivon mitään mutta nyt vaan teki mieli leipoa kakku :)
Mun piti aluksi tehdä juustokakku mut siinä ois menny aikaa niin tein vähän eri version ja sovelsin tosiaan :D

Musta on vaa joskus kiva lähtee tekee mitään ilman mitää ohjeita 😂

Tehkää tekin tää, kakku ei näytä mitenkää hyvältä mutta maku on se tärkein 💗

Hyviä herkuttelu hetkiä 😋💗

You May Also Like

5 comments

  1. Oho, onko sulla tatuointi? :o
    Mulla mennyt ihan ohi, koska oot ottanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa ei mulla oo tatuointia, siinä on mun kaverin kädet :D
      Kaverini auttoi mua hiukan :)

      Poista
  2. Loistoidea vatkata banaanit :)Nyt näyttää hyvältä!varsinkin tuo täyte siis!

    VastaaPoista
  3. Nam! Tuon jos sais vielä tehtyä gluteenittomana, ois mahtavaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos Kommentistasi ♥