Rahankäyttöä

by - tammikuuta 21, 2022

 *Postaus toteutettu Kaupallisessa yhteistyössä @Sortter kanssa

*Sisältää Mainoslinkkejä


Moikka :)

Aloin tässä pohtia vähän mun rahan käyttöä. Mulla palaa rahaa ihan liikaa 😅


Myönnän että oon joskus ollu sellainen että on niinku ollu "pakko ostaa". Joo mulla on ollu tuon rahankäytön kanssa vähän ongelmia. 

Joskus oli niin että heti kun sai rahaa niin mulla oli sellanen kausi että "pakko ostaa jotain", ihan sama mitä, kunhan jotain oli vaan pakko ostaa niin sain siitä niinku "tyydytystä" että olin ostanut jotain.

Monta kertaa mulla oli tili tyhjillään ja heti kun sain taas lisää rahaa niin heti oli pakko päästä tuhlaamaan rahaa. 

Usein ostin just jotain meikkejä tai vaatteita, kenkiä ym sellasii mitä en välttämättä ois tarvinnut mutta oli vaan jostain kumman syystä "pakko" ostaa. 

Mun vanhemmatkin lopulta puuttuivat mun rahankäyttöön koska se oli sellaista että mulla ei oikeesti rahaa ollu mihinkään järkevään.

Tällä hetkellä mun raha-asiat on omasta mielestäni ihan hyvässä kunnossa kun oon päässyt eroon tuosta "pakko ostoksesta".

Eroonhan mä pääsin sillä että mulle asetettiin Edunvalvonta hetkeksi aikaa ja sain rahaa vain pari kertaa viikossa.

Kyllähän tuo Edunvalvonta oli mulle ainakin ihan hyvä kun tosiaan en saanut sitä rahaa niin paljoa ja täytyi oikein miettiä mitä sitä sitten osti.


Sortter:



Mutta ootteko koskaan kuulleet Sortterista ?

Sortter on Kilpailutus - ja vertailupalvelu joka auttaa säästämään lainakuluissa.

Voit säästää siis vaikka SäästötileissäPuhelinliittymissä ja Mobiilipankit, -lompakot ja -tileissä.

Saat myös Lainaa ilman vakuuksia sekä voit Yhdistää lainaa ja voit Vertailla lainoja.

Mutta Sortter ei ole pikavippien myöntäjä tai luotonantaja.


Sortter on myös 100% Suomalainen Palvelu, aina asiakkaan puolella sekä 100% ilman piilokuluja 😊

Esimerkiksi kuten Pop Pankki, Aktia ja Resurs Bank tukevat lainaa.


Sortterilla on myös kätevä lainalaskuri jonka avulla selvität lainasi kaikki kulut ja maksut, maksuerien lukumäärän ja todellisen vuosikoron.

Lisäksi näet myös miten kustannukset jakautuvat lainan lyhennysten, korkojen ja laina-ajan mukaan ! 

Siinä hieman kerroin millainen sortter on.


Ja voit hakea lainaa Sortterin kautta mikäli olet yli 20vuotias, asut Suomessa, eikä sinulla ole maksuhäiriömerkintöjä. Myös sinulla tulee olla säännölliset palkka- tai eläketulot että muita tietoja ei sitten tarvitakaan :)


Oon just muuten muutamassa omaan uuteen asuntoon joten hyödynnän varmasti Sortteria kun tulee eteen isompia hankintoja kuten levitettävä sohva ym kodin tarpeellista tavaraa, niihin on helppoa kilpailuttaa just mulle sopiva laina 😍


Suosittelen kokeilemaan jos ette ole vielä kokeilleet ! 😊

Kivaa loppuviikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥