Mun eniten käytetyt Meikit

by - maaliskuuta 18, 2022

 Heippa 😊

Aattelin esitellä teille mun eniten käytetyt meikit :D

Tässä ois kaikki meikit :)

Aloitetaan rasvoista !

Eli, Kosteusvoiteena käytän W7 vesimelonintuoksuista kosteusvoidetta
Illalla taas kasvojen pesun jälkeen TonyMolyn WaterMelon Smoothing Gel Cream

Primer on tämä W7 Princess Potion Primer joka tuoksuu tosi hyältä 😍

Meikkivoiteista joita käytän tällä hetkellä eniten on nää:
- Oriflame The One sävyssä Alabaster Cool
- Catrice True Skin sävyssä 010 Cool Cashmere

Puuterina tämä Revolution sävyssä P4
Ja kulmat teen myöskin Revolution Ultra Brown -paletilla

Eyeshadow Primer on tällä hetkellä tämä Anastasia Beverly Hills Eye Primer 😍

Luomiväreistä tulee näitä käytettyä
- Madara Guilty Shades sävyssä 63 Seduction
- Sekä Too Faced Chocolate BonBons Sävy Divinity
+ on myös muita joita en tähän nyt ottanut..

Poskipunana nyt on tullu usein käytettyä tätä Circa sävy 03 Hanalei Bay
Sekä Highlighterina käytetty I Heart Revolution Unicorn Heart

Huultenrajauskynistä nämä on ollu eniten käytössä
- essence lip liner sävyssä 05 Soft Berry
Ja CoverCover sävyv 12

Ripsivärinä oon käyttänyt eniten Lancomee, Idole & Hypnose

Huulipunaa jota oon käyttäny eniten on Sleek Matte Me sävyssä Bittersweet
Toki onhan niitä myös muitakin :)

ja lopuksi suihkautan Beauty Blenderii kasvoihin Setting Sprayna 😍

Mitäs tykkäätte mun eniten käytetyistä meikeistä ?

Mitä meikkejä sä käytät eniten ? :) Ois kiva kuulla !

Oikein ihanaa viikonloppua 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥