Testissä muutama vegaaninen ihonhoitotuote

by - maaliskuuta 31, 2022

 Moikka :)

Testailin SkinAcademyn misellivettä ja päivävoidetta 😊

Misellivesi:

Tää on vegaaninen enkä mä haistanut mitään että ois vahvasti tuoksunu joten kiva ja että ei ainakaan mun silmii kirvellyt mikä on hyvä.
Kiva muovipullo eikä se valu vaikka kääntääkin väärinpäin hauskaa 😄

Iso pullo, 200ml ihan riittävästi mun makuun :D
Tää menee mulla jatkoon ! 
Arvosana 4/5 !! 💗


Päivävoide:

Tämä myös vegaaninen ja kyllä tää mun nenään vähän tuoksui jännälle :D mut en sanois et ois mitenkää huono tuoksu.

Jätti ihon kivan tuntuiseksi ja on kevyt, kiva kun SPF on 15.
Pakkaus on 50ml ja sekin on mulle ihan tarpeeksi :)

Putilo oli hauskan pieni 😄

Tääkin menee mulla jatkoon ja saa myös arvosanan 4/5 !! 💗

Täs vielä video testauksista 😊

Kivaa loppuviikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥