Mun Synttärijuhlat

by - elokuuta 13, 2022

 Moikkaa 😊

Mä juhlin eilen mun synttäreitä, eli 12.8. on mun virallinen synttäripäivä 😍

Mulla oli päällä tuollainen ihana punainen mekko :)

Mekon oon ostanut New Yorker:istä 😊


Juhlat alkoivat klo 17.00 ja ennen sitä meille tuotiin Pehmiskone klo 16.00. 

Pehmis oli n. tunnissa valmista joten siksi kone tuotiin jo tuohon aikaan. Vuokrasin jäätelökoneen Pehmea.fi -sivustolta.
He ovat aloittaneet toimintansa nyt elokuussa Tampereella kun aikasemmin he toimivat vain Helsingissä :)

Se pehmiskone oli tämmöinen 😇
Mulla oli makuna suklaa ja kaikki vieraat tykkäsivät jäätelöstä, mustakin oli hauska idea :D

Muuta tarjottavaa mun juhlissa oli kakkua ja suolaista piirakkaa, nimittäin Mango-Passionjuustokakku ja Pinaatti-Fetapiirakkaa 😋
Nämä tilasin Fazer Cafeesta Tampereen keskustasta 😊

Ja sitten oli tietysti kahdessa isossa lasipurkissa 2eri boolia 😄

Vasemman puoleinen booli oli nimeltään Etkot Teillä
ja oikeanpuoleinen booli oli nimeltään Mangon Tuulahdus 

Tässä ovat ihanat Jari ja Jesse jotka tulivat viettämään synttäreitäni 😊

Tässä kuvassa mie ja hyvä ystäväni Maija 😍

Sekä tässä kuvassa ihanat siskokset Miisa ja Emilia 😍



Murbe rakas antoi mulle synttäripusun 😍💗

Lopulta lähdimme n. klo 22.30 Tampereen keskustaan baariin juhlimaan :D
Ihan kivaa oli, en muista mitä kello oli kun olimme takaisin mutta unohtumattomat synttärit olivat !

Kiitos vielä kaikille vieraille ja kiitos vielä ihanista lahjoista joita sain 😍
Oon onnellinen että mulla näin hyviä ystäviä jotka haluaa juhlia mun syndejä ! 💗
Meitä oli n.12 henkee kämpillä juhlimassa mua :D

Koska sulla on synttärit ? :)
Juhlitko niitä ? :D

Kivaa viikonloppua kaikille 😍💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥