Operaatio vaatekaappi

by - helmikuuta 02, 2023

 Moikka :)

Päätin tehä operaatio vaatekaapin :D

Siivosin vähän vaatteita ja laukkuja pois kun se muutto tulossa.

Nonii, sit aloitin 😅

Tos ois vaatteet jotka jää mulle.. aivan liikaa vieläkin 😆

Tämä pino lähtee pois 😄

Huhuh aikamoinen työmaa toi vaatteiden kattelu on, mutta se on pakko tehdä muuton takia, vaikka mulla on uudessa kämpässä vaatehuone, mutta silti 😅

Ootko sä koskaan heittäny turhia vaatteita pois ?
Ootko myynyt vai vienyt esim kirpparille ? Äiti sano vievänsä näitä kirpparille esim.

Kiinostaisko sua uudet vaatteet tai laukku ? 
Nää kaikki vaatteet hyvässä kunnossa:)

No en tiiä haluaako joku ostaa mutta aina kannattaa kokeilla :D

Mut joo, muutto senku lähestyy huihui 😅😆 
Porukat tua vklp laatikoita ni saan alkaa pakkailemaan astioita, kirjoja yms :D

Muutto on vähä tuskaa välillä ku kantaa tavaroita, järjestelee uudellee ja pakkaa ja sama rumba toistuu ties kui mont kertaa 😆

Mä toivon että nää kaikki mun tavarat mahtuu uuteen kämppään :D no eiköhän ne sinne jonnekin mee 😊

Ootko sä kuinka monta kertaa muuttanut ? Mä oon aika monta :D

Mut joo, kivaa loppuviikkoa kaikille 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥