Turussa 20-23.5.2021

by - toukokuuta 23, 2021

 Moikkaa :)

Mie kävin piiitkästä aikaa turussa 😊

Mie lähdin kohti turkuu :)

Mummin luona kahvia ja berliininmunkkia 😋

Jäin yöks rakkaan mummin luo :)

Lauantaina 22.5.2021 oli mun serkkupojan 18v kakkukahvit ja mie olin tämmöisenä siellä :)

Housupuku: New Yorker
Kengät: H&M
Laukku: Michael Kors

Kakkupöytä täynnä hyviä herkkuja 😋

Kilisteltiin serkun kunniaksi :D

Kahvia, pizzaa ja kakkua 😋

Juhlien jälkeen lähdin mun kummisedän perheen luo yöksi :)
Juotiin muutamat siiderit/kaljat

Ja pelattiin yks erä ristiseiskaa (korttipeli :D)

Vähä iltapalaa 😋

Seuraavana päivänä (23.5) mentiin kummisedän perheen kanssa pelaamaan Minigolfia Turun Kupittaalle :)

En ollu tuolla minigolfia käyny koskaa pelaamassa :D Mut oli hieno paikka ja ilmakin oli tosi hyvä :) Mie vaan hävisin pelin 😆😅 No eise mitään :)

Pelin jälkeen syötiin siinä samassa vielä jäätelöä 😋 tää oli mun eka kerta tänä vuonna kun söin jäätelöä ulkona :) Jäätelöksi otin Shampanja-Suklaata ja Vaahtokarkkia omnom oli tosi hyvää 😋

Sitten mun bussi lähtikin takaisin Tampereelle :)

Ja nyt tällä hetkellä olen himassa :D
Tosi hyvä reissu oli :)

Oli ihana nähdä sukulaisia piiiiitkästä aikaa 💗

Oliko teillä kiva viikonloppu ? Toivottavasti oli !
Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa 😊💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥