Esittely Itestäni

 Moikka ! :)

Aattelin ny tehä tämmöisen pienen esittelyn itestäni kun en tiiä koska oisin viimeks tehny :D💕


Okei, eli:


Moikka kaikki ! :)

Oon Ida-Emilia, 30-vuotias nuori nainen Tampereelta.


Olen tällä hetkellä töissä Tampereella eräässä kahvilassa.

Rakastan musiikkia, kahvia, kokista, meikkejä, vaatteita ja kenkiä 💕

Luonteeltani olen herttainen, huumorintajuinen, luotettava, hauska, iloinen ja puhelias.


Oon myös Plussizemalli Fashion model Agencyllä ja tehnyt paljon TFCD -mallinhommia, mun kuvia löytyy paljon mun Igstä (Seuraa mua siellä ihmeessä !) ja mun portfolio on: 93minuuttia.

Minulla on Skitsofrenia, Ahdistuneisuushäiriö ja Haavainen Paksuolen Tulehdus.

Haavaiseen sairastuin olessani n. 15-vuotias, Skitsofreniaan kun olin täyttänyt 20-vuotta ja nyt Ahdistuneisuushäiriö diagnosoitiin vasta hetki sitten.
Ennen Skitsofrenia -diagnoosia sairastin Psykoottisen vaikea-asteisen masennuksen.


Minulta löytyy 2 tatuointia (Muumipappa ja Tehotytöt) ja kolmas tatuointi olis haaveissa syksyllä.
Mulla on myös hammaskoru, nenälävistys ja korvikset (jotka tosin on varmaan menneet jo umpeen 😅). 

Olen pituudeltani 162cm ja minulta löytyy silmälasit sekä hiukseni ovat tummanruskeat ja olkapäihin asti ulottuvat.

Omistan Tampereella laajan kaveriporukan ja tunnen/tiedän paljon ihmisiä.

Olen asunut Tampereella vuodesta 2017 lähtien.
17-vuotta asuin Kankaanpäässä jossa kävin ala-asteen, yläasteen ja ammattikoulun.
Olen myös ollut Kankaanpäässä 7vuotta koulukiusattu.

Tampereelle tulin koska pääsin tuolloin kouluun.

Asuin myös puolisentoista vuotta Ylöjärvellä Maskeerauskoulun jälkeen kunnes muutin taas takaisin Tampeelle vuonna 2019.

Olen siis ammatiltani Tarjoilija ja Meikkaaja-Maskeeraaja.
Olen myös opiskellut Kosmetologiksi ja Media-alaa mutta jouduin ikäväkseni jättämään molemmat koulutukset kesken 😞

Olen seurustellut monesti, mutta tällä hetkellä olen ihan sinkku 😁

Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa ja olenkin siinä ihan hyvä omasta mielestäni 😄


Mun lempiruoka on Sushi ja alkoholittomista kokis ja holillisista mangolonkero, Liisa Viini (Mansikka-sitruuna) /Sex on the Beach ja Marianne - drinkki. Myös mansikkalikööri + sprite yhdistelmä on yks kesän ehdoton suosikki !

En tupakoi mutta käytän nikotiinipusseja sillon tällön.

Lemmikkejä en omista.

Minulla on pikkusisko ja pikkuveli, lisäksi minulla on 3siskopuolta ja 2velipuolta.
Vanhemmat eronneet kun olin 12-13-vuotias.


Olen myös asunut Saksassa, Darmstadt -nimisessä kaupungissa 4vuotta isäni töiden takia. Asuimme siellä vuosina 1996 - 1999 jonka jälkeen muutimme takaisin suomeen.
Isäni puhuu Saksaa mutta myös Suomea. Itse en Saksaa puhu 😄
Suvussa on siis ulkomaalaistaustaa ja minusta se on hienoa ja rikkaus.
Olen muuten syntyjäni Espoosta.

Kun olin 13-vuotias, aloin tykkäämään Animesta ja Mangasta.
Keräilin mangoja ja ne kaikki ovat yhä minulla tallessa 😄
Animea omistan myös ja tällä hetkellä en ole aktiivisesti animea katsonut mutta tulen varmasti tulevaisuudessa vielä katsomaan ! 😊

Rakastan muumeja ja lempihahmo on ehdottomasti Muumipappa 💕

Pidän myös shoppailusta ja käynkin usein yksin keskustassa pyörimässä ja shoppailemassa.

Youtubea olen tehnyt vuodesta 2008. Aikaisemmat videot ovat animevideoita, esim musiikkivideoita.
Vuonna 2020 aloin tekemään My Day-videoita sekä meikkiaiheisia. Myös jossakin vaihessa aloin tekemään lyriikkavideoita. 
Minulla on Youtubessa yli 1000tilaajaa ja olisin kiitollinen et just sä tilaisit mun kanavan jos yhtään kiinnostaa ! 😊

TikTokia aloin viime vuodesta lähtien tekemään kun olin psykiatrisessa sairaalassa eikä siellä ollut tekemistä niin aloitin silloin TikTokkaamaan 😄


Siinä oli aika pitkä esittely musta 😄

Toivottavasti jaksoit lukea tänne loppuun asti ! KIITOS 💕

Millaiselta vaikutan ? 😊

Haluutko sä kertoo itestäs jotain ?

Ihanaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti nyt tiedät minusta asioita 😇💕

Kommentit

Suositut tekstit