Tuurin reissu ja ostokset

by - syyskuuta 19, 2021

 Heippaa :)

Käytiin Tuurissa shoppailemassa 18.9.2021 😊

Mukana oli mie, äiti, sisko ja mun lapsuudenystävän perhe.


Syömässä käytiin Kotipizzassa, tässä mun pizza😋

Ja eikun ostoksille ! :D

Tuolla Tuurissa meni kyllä aikaa, lähettiin aamusti n. klo 10 ajelemaan ja takaisin kotona mie olin n. klo 21.30 :D Että joo..

Seuraavaksi näytän mitä ostin :)

Suklaata tietysti
3kpl / 5€

Uudet hanskat 😍
9,90€ 

Ostin tämmöisen liivin jota oon jo pitkään halunnu 😍
17,00€

Sit ostin tämmöisen Madara Scrub Kuoriva OIL-TO-MILK-KUORINTAVOIDE 😍
21,90€

Sit tuli ostettuu Psysicians Formula Organic Wear meikkivoide 😍
15,75€

Ihanat uudet talvikengät 😍
19,99€

Ja vielä uus JBL Bluetooth kaiutin 😍
37,95€

Sellasii ostoksii 😊
+ ostin vielä poikaystävälle muutaman jutun 😄😆😉

Oli tosi kiva päivä, kiitos kaikille vielä 💗

Ootteko te käyneet Tuurissa ? :)
Jos ette oo, haluisitteko ? Jos ootte, tykkäättekö ? Mä tykkään 😍

Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥