Mun tämän hetken käytetyimmät meikit 2020

by - maaliskuuta 30, 2020

Moikka :)

Mites menee ? Itellä ihan jees :)

Aattelin esitellä teille mun tämän hetken käytetyimmät meikit joita käytän päivittäin :)
Laitan nämä meikkausjärjestyksessä.

Lumene kosteuttava päivävoide on yksi tämän hetken suosikkeja


NYX BARE WITH ME primer on myöskin yks suosikki




2 mun suosikki meikkivoidetta;
- NYX Can't Stop Won't Stop
- Mia 4ever

FIT Me- concealer on nyt ollu kovassa käytössä

Maailman söpöin kivipuuteri, PANDA'S DREAM CLEAR PACT 01 VANILLA / TONYMOLY

NYX kulmapaletti jota oon käyttänyt kauan ja yhä suosikki

Tämän hetken silmämeikin pohjustajat;
- UD EYESHADOW PRIMER POTION
- INGLOT EYE MAKEUP BASE

Luomivärejä joita käytän (valinnanvaraa)


Ripsivärit joita käytän;

- Lumene
- Clinique
- Essence
- UD

MAC aurinkopuuteri on ollu kauan mun suosikki

Poskipunat joista tykkään;

- CoverCover
- Essence
- Sleek

Highlighter joista tykkään;

- Sleek
- Anastasia Beverly Hills Moonchild
- ARTISTRY STUDIO by Amway

Setting spray joita käytän;

- UD
- Kicks
- MAC

Lopuksi laitan yleensä huulipunaa mutta niissä on miljoona eri vaihtoehtoa :)

Mutta tämmöiset mun kosmetiikkasuosikit 2020 :) 

Onks teillä samoja meikkejä ? Mikä näistä oli sun lemppari ? :)

Ihanaa alkavaa viikkoa koronasta huolimatta 😊💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥