Blogikirppis

by - elokuuta 24, 2020

 Moikka :)


Aattelin nyt myydä täällä myöskin kenkiä ja vaatteita ja muutamaa kosmetiikkaa, jos joku vaikka kiinnostuisi 😊

Nämä kengät on myynnissä, paitsi nuo kultaiset kengät on myyty.



Mustat matalavartiset nilkkurit koko 39, 15€ + pk tai nouto Tampere


Kivat Talvikorkokengät koko 38, 15€ + pk tai nouto Tampere


Wishilta ostetut korkokengät koko 38 mtta sanoisin että enemminnin koko 37, 10€ + pk tai nouto Tampere

Kaunis VILA mekko koko L, 10€ + pk tai nouto Tampere



4kpl hiuspantoja, kaikki 2€ + pk tai yksittäin 50snt + pk tai nouto Tampere


Vartalovoide ja vartalosuihke yht. 3€ + pk tai nouto Tampere

Pieni peili 50snt + pk tai nouto Tampere

Kimaltava musta iltalaukku 5€ + pk tai nouto Tampere

Vihreäraitainen ruskea laukku 5€ + pk tai  nouto Tampere


Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa mulle viestiä niin sovitaan kaupat 😊
Nämä  ovat myös facebookissa myynnissä.

+
Mulle ehdotettiin  kysymyspostausta, teen sen mielelläni niin laittakaa mulle kysymyksiä vaikka tämän postauksen kommennettiboksiin keskiviikkoon 26.8 mennessä niin vastaan kysymyksiin keskiviikon jälkeen postauksessa :)

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille 😊💗

You May Also Like

2 comments

  1. En halua kenkiä ostaa,mutta kertoisitko kokonumerot ? Vai olenko sokea;)( itse asiassa olen,mutta silmälasit kyllä auttaa siihen vaivaan:;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin anteeksi unohdin koot, nyt ne oon päivittänyt :)

      Poista

Kiitos Kommentistasi ♥