Uusi Lompakko

by - syyskuuta 24, 2020

Moikka :)

Ostin itelleni uuden lompakon kun edellinen oli mitä oli 😄

Kattokaa ny kui elämää nähnyt ja kärsinyt tää mun edellinen on 😂

Siks aattelin ostaa uuden, ostin nimittäin aidon Michael Kors Lompakon 😍





 Eikö oo ihana ? 😍

Maksoin tästä 40€ / Käyttämättömänä Facebook kirpparilta ostin.

Mä teen kyl nii hyvii kirpparilöytöi aina 😊

Tykkäättekö kirppareil käydä ? Mä teen paljon nettikirppari ostoksia ja käyn kyllä ihan perus kirppareillakin :)

Mulla on muuten taas uusia meikkejä 😂 voi huhhuh sentää 😄
Esittelen ne teille joku päivä ellen sit tänään vielä 😜

Mutta, kivaa torstaita ja alkavaa viikonloppua 💗

You May Also Like

4 comments

  1. Kivoja löytöjä olet tehnyt kirppikseltä. Mä myös tykkään kirppiksistä mutta ihan kivijalka-sellaisesta kun näkee ihan livenä mitä ostaa. Netin kautta kun olen joskus saanut vähän muuta mitä luvattiin. Missä päin Ylöjärveä olet asunut? Kysyn vaan siksi kun 7tse siellä välillä hengailen. Hyvää torstaita sullekin��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh :)
      Ai no voi ei /: itellä on aina hyvä tuuri käynnyt nettikirppareiden suhteen :) Harmi että sinulle on tullut muuta mitä luvattu ):

      Asuin lähellä S-markettia :) siittä käveli n. 10min mun edelliselle kämpälle :)

      Poista
    2. No aika lähellä S-markettia on se missä käyn. On siis mun miesystävä jonka luona käyn:-) Vaikka nyt on pieni kaupunki niin tavallaan ihan mukavalta vaikuttaa.Tarkoitus on jossain vaiheessa muuttaa sinne:-)

      Poista
    3. Aaa juu okei :)

      Joo Ylö on ihan kiva paikka, tykkäsin asua siellä :)
      Okei kiva juttu :)

      Poista

Kiitos Kommentistasi ♥