Mun hiustenhoitotuotteet

by - elokuuta 06, 2021

 Moikka :)

Aattelin esitellä teille mun hiustenhoitotuotteet :D

Aloitetaan mun hiusharjoista, eli mulla on 2 hiusharjaa, toinen on tommonen muumiharja joka meni vähän sotkuiseksi kun värjäsin hiuksia niin siks se on nykyisin ton näköinen 😅
Toinen hiusharja on Tangle Teezer -harja joka on musta ihan paras ! :)

Sit siirrytään Shampoihin ja Hoitoaineisiin :) 
Mulla on 2 eri shampoota ja hoitsikkaa
Tässä ensimmäinen shampoo ja hoitoaine
V05 -merkkinen Shampoo ja Hoitoaine ja näistä olen kyllä tykännyt, tuoksuu hyvältä ja tekee hiukset ihanan tuntuisiksi 😊

Toinen Shampoo ja Hoitoaine on Organic Shopilta :)
Nää ei oo kalliita ja tuoksuvat todella hyvältä, tekevät myös hiukset ihanan pehmeiksi 😊

Lisäksi multa löytyy miesten shampoota ihan vaan siltä varalta jos joskus joku mies sattuu käymään mun suihkussa :D

Tässä on mun 2 hiusnaamiota
Molemmista tykkään :)

Sit tulee mun hiustuotteet joita käytän myös
Suihkutettava hoitoaine ja Kuivashampoo mitä mul on käytössä :)

Käytössä myös hiuslakka sekä hiuspuuteri

Ja sitten vielä hiusöljy ja muotoiluvoide

Lämpösuojasuihke ja lämpösuojan antava voide hiusten föönaamiseen

Tottakai multa löytyy suosristusharja, suoristusrauta ja kiharrin

Sekä hiustenkuivaaja 😊

Sellaiset hiustuotteet mulla on tällä hetkellä käytössä :)

Tässä vielä video 😊

Kivaa perjantaita 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥