Testissä: Too Faced Damn Girl 24-Hour Mascara

by - marraskuuta 29, 2020

 Moikka :) 

Testasin Too Faced Damn Girl 24-Hour ripsiväriä 😊

Tämännäköinen pakkaus ulkoa


Ja tämännäköinen pakkaus sisältä

Tämännäköinen harja

Tässä kuva mun ripsistä ilman ripsiväriä

Tässä kuvassa näette kun on toisessa silmässä Too Faced ripsiväriä

Too Faced ripsivärillä oleva silmä

Tässä mun silmät joissa molemmissa on Too Faced ripsiväriä

Kokonainen look 😊

Plussat:
- Tekee ripsistä pitkät
- Pitää taivutuksen
- Näyttää kivalta

Miinukset:
- Mun makuun liian iso harja
- Tuotetta tulee ehkä vähän liikaa harjaan

Tätä ripsiväriä saa ainakin lookfantastic.fistä ja toofacedin omilta sivuilta :)
lookfantastic.fissä tämä mascara maksaa 10,95€ ja toofaced.comissa maksaa $10.00 😊 Eli ei hurjan hintaisiakaan mun mielestä :)

Mitäs ootte mieltä ? :)
Voisitteko kuvitella ostavanne kyseisen ripsivärin ? 

Vai käytättekö jo tätä ripsiväriä ?
Mikä on teidän lempiripsari ? Mun on essence lash princess - ripsiväri mut on kiva myös kokeilla muita ripsareita :)


Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa 💗

You May Also Like

0 comments

Kiitos Kommentistasi ♥